bonde söker fru

Nu ska vi se här vad som händer  dels vad som kan tänkas hända i kvällens avsnitt för ja
jag tittar faktiskt på detta program hur onödigt det änn må vara.
Men till skillnad från alla andra såpor och farmen, baren osv så är faktiskt bonde söker fru mycket mer seriöst
och på riktigt  dom blir förhoppningsvis köra på riktigt och det kanske är lite det som är scarmen med
bonde söker fru.

en sak jag tänkte testa är om den här bloggen får fler läsare nu när jag har en rubrik som
är identisk med ett av dagens aktuella program på TV
änn när jag skriver om viktiga saker som miljön och kroppen osv.

Så vad säger ni som har läst det här inlägget gjorde ni det för att ni har läst det andra jag skrivit och tycker att jag skriver bra saker eller läste ni det för att ni är TV TORSKAR som alla andra
och lever genom andras liv i ställe för att ta hand om och leva erat EGET liv???????

Kommentarer
Postat av: billie Jonsson

Du borde nog lära dig hur man stavar!
änn!
SCHARMIGT ÄR INTE SÅ CHARMIGT!

2007-05-20 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback