Värsting veckan

känner mig trött och sliten.. kommer säkerligen att bli sjuk snart tror bestämmt att min dan har
smittat mig med ont i halsen. Har inte tid att bli sjuk nu, jag har ju så himla mycket att göra nästa vecka.
Julen stressar mig inte så mycket...  inte tentan heller  igentligen är jag inte s stressad.
Men jag har julagt upp mitt vecko schema så att jag inte har tid med annat änn det jag ska göra.
Jag ska plugga massor måndag och tisdag lite på onsdag också på onsdag har jag bestämt att jag ska kunna det mesta till tentan. På onsdag kommer nemligen min bror hit ock är kvar tills på fredan.det ska bli skojj monebrother spelning på onsdag kväll det kommer att vara så himla bra.
Julklapps handling och jeans till mig själv på torsdan och på fredag ska vi ha röda korset övningar i skolan hela dagen... på kvällen julbord med familjen. Lördag stor handling och en sväng på stan med mamma.
Efter att dom åkt hem på lördagen så är det den sissta laddningen inför tentan som gäller.

sen sen så är det frid och fröjd då kan allting få vara precis hur mycket jul det vill... jag hoppas på massor av snö och massor av jätte god mat, lugn och ro skulle också vara nice.

Tåls att tillägga att mitt i denna vecka så pågår det totalrenovering av vårat badrum och massa fixande i köket så jag och dan måste gå på toaletten och duscha i baracken på gården.

Det ska bli sånn himla rolig vecka och det ska bli så himla skönt när den är över.

nu ska jag ta mig ut och duscha i baracken äta lite mat och sen gå och sova för att vara utvilad
kl 6 när klockan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback