Lika men olika

idag är det min älsklings (dan) födelsedag jag älskar födelsedagar och jul och påsk å allt sånnt...
det är så himla trevligt. Men dan är inte lika som jag... han bryr sig inte så mycket.
Han behöver ingen present eller tårta och absolut inga gäster säger han.
Vi ska i allafall gå på fotboll idag hade vi tänkt och sen gå och äta någonstanns. Det ska bli mycket trevligt och dan ska få sin efterlängtade födelsedags öl, men det va inte heller så viktigt.

Tänk hur olika vi ser på saker å ting, vi kompletterar nog varandra rettså bra tror jag.
Det vore nog jobbigt i längden om jag var som han eller om han var som mig. Då skulle vi nog kunna bli
rettså extrema tror jag. inget av alternativen skulle gå säskilt bra.
Han håller mig nere på jorden och jag fixar lite ordning och reda i han liv.

han är morgontrött  - jag är morgon pigg
han hatar att promenera - jag älskar att promenera

hm  hehe  nu kan jag inte komma på någonting mer, finns säkert jätte mycket men vi är nog rettså lika endå. Lika men olika.


Kommentarer
Postat av: Gurgelmagistern!

Pöss, pöss!

2006-10-23 @ 00:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback