högskolan

jepp då vare ju så att jag numera kan kallas student ....  på riktigt
Kom tillslut in på hälsopedagog programmet i gävle, där jag numera okså bor.
jag har nu börjat på min andra vecka.... missade hela nollningen men men

I går fick jag tag på en viktig bok jag måste ha, i den första kusen på 5 poäng/5vckor så ska jag ha 7 olika böcker och nu har jag alltså den viktigaste.
det är rettså slappt schema...  den här veckan går jag måndag och fredag så däröver kan jagbestämma
om min egen tid. När jag vill plugga när jag vill äta och gå på friskis, det är i stort set det enda jag gör nu för tiden.

Snart är det val också och jag hoppas verkligen att det går vägen, jag vill verkligen inte ha något makt skiffte
det skulle nog gå åt faders om jag får säga min mening, och det får jag ju för detta är ju min blogg.
och ja jag kanske borde vara lite mer aktiv i min egen blogg.

jeje  nu orkar jhag inte skriva mer hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback