från grekland till framtiden

jag kom hem från grekland för några dagar sedan....  där var det härligt
när man kommer iväg sådär på seester så får man automatiskt lite perspektiv på vardagen här hemma
och nu när jag kommit hem så har jag energi och lust att börja ta hand om mig själv igen träna äta
bättre mat och ta tag i allt pluggande som börjar om någon vecka.
Börja skolan igen ska bli jätte roligt och nästa termin ska jag ha ännu mer diciplin på mig själv.
Det är nu det börjar för arbetet inför ett super bra jobb.
ett jobb som ska lägga grunden för hur mitt liv kommer att bli, ja jag har långe och många framtidsplaner.

Nu åker jag och dan hem till falun över helgen, det ska grillas och träffas folk...  det blir bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback