fan å hans sjukdom

jag är sjuk
och min sjukdom kan inte bestämma sin identitet
I onsdags hade jag torr hosta och svårt att andas
under natten kom släm hostan som höll i sig hela torsdagen
i fredags tog snoret över och översvämmade hela mitt huvud
hade även feber men den tycks ha gått över nu och ersatts av
det värsta av allt
Idag lördag har jag riktigt riktigt ont i halsen, jag kan knappt prata
och hoppas på att jag kan få i mig någolunda med föda för att kunna
göra klart hemtentan som ska vara klar denna helg.

Min kropp har väldigt bra tajming och vem vet vad den kan hitta på tills i morgon
kanske utslag, cancer, ögoninflammation eller något annat oväntat


jag tror att jag vet orsaken till allt detta,  i början av veckan så satt jag nöjd med mig själv
i soffan och tänkte  " ja det var äldigt länge sedan jag var sjuk nu, gu så himla bra"
och som alltid så får jag fan på en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback