töntigt gånger 3

jahapp då van the ark hela melodifestivalen vilket var bra för dom var klart bäst.
Töntigt av Carola att kräva så mycket uppmärksamhet och blir sur föratt hon inte fick sjunga sin nya
singel i SVT. Men har sagta tt hon har rätt att göra reklam för sig själv å sin nya singel. Ingen och
därmed inget att bli sur över. Töntigt Carola.

I lets dance har du Lasse brandeby ändrat taktik, han har börjat dansa på riktigt och hoppas vel på att
tittarna ska rösta ut honom som dom gör med alla andra som dansar bra.
Tötigt av tittarna att hålla honom kvar fast han inte vill.

annars är det inte så mycket mer som är töntigt just nu

Weeping willovs ska spela här i Gävle i påsk... jag ska försöka få med mig bror dit
vill verkligen inte gå själv och vill verkligen inte missa dom heller.

ska till skolan snart och lära mig lite mer om kostvanor eftersom att jag själv är en skol tönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback