vårrus och ny frisyr

idag är det vårruset, jag trodde att det skulle bli fint väder men nu vet jag bättre
regnet är på väg och alla dagens motionärer kommer antagligen att bli blöta.
jeje  tur att man har rettså nära hem i allafall.
Prat om vädret kan mn nästan göra hur länge som hellst, man är ju så van eller??

Har äntligen klippt mig idag det var ju ett år sedan sisst, som det brukar vara.
Också den här gången sa frisören att det inte alls syntes att det var ett år sedan, mitt
hår var inte alls särskilt slitet. Ja  vad kan det bero på??
antingen har jag världens super hår som aldrig slits ut eller så beror det på att jag INTE
använder massor med vårdande hårprodukter eller andra hårprodukter (förutom schampoo).

jaha ja  nej nu ska jag tänka på annat än bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback