falun - moneybrother

på lördag spelar moneybrother på harrys i falun
jag hoppas verkligen att ljudet är bättre nu änn förra gången jag var där
ska i allafall utrusta mig med öronproppar utifall att

det ska bli riktigt roligt ....

men efter helgen blir det nya tuffa tag i skolan och med  träningen också var det tänkt...
funderar på att inhandla en pulsklocka så att jag kan mäta
om min kondition blir bättre...  det vore ju bra om den blev det eftersom
jag har anmält mig till tjejvasan...  vi är ett gäng från klassen som ska åka
och det vore inte bra för mitt självförtroende om jag skulle lyckas komma sist....
inte för att jag tycker att det är värsta tävlingen utan eftersom att jag antagligen
har bättre skidvana...

jaja  vi får se loppet är ju i februari  så det är ju ett tag dit
sluta nu att planera så långt innan... banne banne

jaja  hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback