reaktion

varge gång jag loggat in här på min blogg så kollar jag statistiken
jaha  idag var det två stycken som varit inne här
och varge gång jag ser att  någon varit inne här så blir jag glad... det betyder ju faktiskt att någon
kanske i allafall har möjligheten att läsa vad jag skriver.
Ibland är det faktiskt någon som skrivit en komentar då blir jag extra extra glad....

jag vill ju förändra världen i allafall endel av världen ... kanske jag kan förändra eller
ett bättre ord är påverka.
Jag vill kunna påverka människors tankar åt ett bättre possitivt håll....
också det är jätte svårt så igentligen i slutändan
så får jag vara nöjd om jag kan ge dig som läser en  tankeställare då och då
eller kanske göra dig arg....

jag gillar reaktioner helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

haha , kul, jag får panik när jag börjar gå upp mot 1000 läsare,så trögt att svara på kommentarer då ^¨

Postat av: Brajta

vad bra för dig att du har 1000 läsare då kan du ju verkligen få ut dina åsikter på ett bättre sätt, vad är det du skriver om som gör att så många vill läsa din blogg???

2007-11-15 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback