planer

på lördag ska jag ge Dan hans födelsedags present  det ska bli himla kul... han vet inte än vad det är  :)

på nyår ska vi till sthlm på värsting fest känns bra att faktiskt ha någonting planerat för en gångs skull

funderar mycket på om jag ska anmäla mig till tjejvasan....  innan den 31/10 helst annars blir det ju så dyrt

å massa andra små planer hela tiden....  jag har nog aldrig varit så beroende av min kalender som
jag är nu..., har ingen koll längre än en vecka frammåt  om jag inte kollar i kalendern vill  säga.

men allting känns roligtoch jag som har kagat på att det inte händer så mycket

idag kom det faktiskt en och annan minimal snöflinga men nu regnar det mest...
det får regna massor i morgon också för då ska jag endå plugga heeela dagen

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback