jul?

Jag är redan trött på prinskorv, julskinka, risgrynsgröt, sill och köttbullar
och nej jag vet inte vad jag önskar mig i julklapp, jag har ju allt jag behöver
inte om jag vill se på kalleanka klockan tre
och inte om jag vill höra en enda jullåt, skulle i så fall vara rock n roll julskivan

Det jag ser fram emot är grönkål, nötter, lussebullar, potatis och äppelmos
jag hoppas på snö och att jag ska få åka skridskor, skidor, snowboard
och kanske bygga en å annan snölykta
och såklart umgås, kanske jag vinner i TP det här året.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Du kan i inte vara trött på julmusiken än :P Jag funderar på att ta med 3 skivor till Östersund :P Såg julkalendern imorse förresten. Tyckte den var lite småkul.

2008-12-07 @ 11:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback