Skägg eller fis

Hur bra är inte årets julkalender  Skägget i brevlådan ...  jo huuuur bra som helst
Otroligt roligt med Anders & Måns i huvudrollerna men alla dessa små
omogna roligheterna som dyker upp här å var är ju som man brukar säga pricken över i.


Ett exempel är när Lage ska sätta upp efterlysnings affischer så sätter han den över k
där det står köp fisk. Att köp fis kan vara så roligt vd 24 års ålder kanske både är bra och dåligt.
aa okej inte så roligt återberättat men titta då istället på julkalendern så ska ni få se.
www.svt.se

När jag tänker på dessa små roliga klurigheter kan jag inte låta bli att tänka på Zach Braff
och hans filmer som inte är komedier men som endå får med det där lilla extra.
Det är den där priken över i som får en att le utan att rikigt veta om det.
Det där lilla som kan göra så mycket.....

Garden State, The Last Kiss är två av filmerna som mycket väl är sevärda.
Och inte att förglömma scrubs som alltid är bra och lagom oväntat.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej, jag har inte sett julkalendern :( Du får ge en snabb återberättelse på lördag så får jag börja på söndag.

2008-12-05 @ 08:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback