Engeltofta

Idag har jag Kristin och Linnea badat... eller ja solat, jag var faktiskt den enda (förutom hunden Trissa) som doppade mig.
Linnea tjärring badade till knäna.
Det var i allafall kallt i vattnet och ibland kallt i luften också.
Själva Engeltofta var fint dock inte utsikten för på andra sidan sågs bara konteiner förvaring och skorstenar men men
man kan ju titta åt ett annat håll.

Trevligt också att träffa Kristin en sväng innan hon flyttar upp till Östersund, men en tripp dit är under planering
Östersund ärju faktiskt en mycket fin stad.

dags för tvätt och malagning

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kärringbadade inte :P Man kan ju inte ens kalla det för ett dopp... Idag däremot har jag badat. Så nu var det gjort också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback