Otur eller?

här skulle jag kunna sitta och vara bitter eller kanske sur
jaha och varför då?

när jag slutat skulle jag som vanligt stanna kvar på jobbet för att handla lite mat
... väl framme i kassan upptäcker jag att jag inte har någon plånbok med mig och kan inte betala min mat.
Som tur är sitter en snäll arbetskamrat i kassan och jag får låna pengar av henne för att cykla upp senare på kvällen för att betala tillbaka. När jag satt mig på cykeln så märker jag efter några meter att det inte finns någon lufti mitt bakdäck...
märkligt eftersom att jag bytte till en ny slang igår... jaja
byter cykel och halvvägs börjar det komma droppar från himlen..... väl framme ska jag ta ut pengar ur bankomaten
vilken inte tar emot mitt kort eftersom att det tydligen har slutat att fungera.

så efter min extrema otursdag med ökande halsont så är det bara att inse och gilla läget,
göra i ordning en kopp te sätta sig i soffan och gratta Anders på hans födelsedag



Grattis Anders hurra hurra
Anders med Maarit i bakgrunden . peace and love 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback