testa din hälsa

för första gången så har jag hittat ett hälsotest som verkar seriöst...  det är inte någon blaskig tidning som vill att du ska
följa någon ny bantningsmetod eller något annat dumt

testet finns på www.livsstilstestet.se och är ursprungligen ett projekt men finns nu att
hitta på apotetekts hemsida

Testet ger dig en fingervisning om hur din hälsa är och det är sedan up till dig att bedöma om du vill
tänka över resultatet eller inte.

Gå in och testa din hälsa kanske blir du överaskad förhoppningsvis inte för det betyder att du redan
har koll på din hälsa
sen är det upp till dig om du vill försöndra din livsstil eller inte

det finns ju tyvär inga genvägar

här hittar du mer om projektet   www.stad.org  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jag gjorde det där testet och jag fick varning på 2. Alkohol och stress. Stressen kan jag förstå, men alkohol!?! Jag?

Postat av: Carro

Hej Brajt.

Tänkte att jag skulle prova testet... men de har nog tagit bort det. För jag hittade det inte.

Har dessutom startat en ny blogg, som du gärna får kolla in när du har tid.

Kramis /Carro

2008-07-22 @ 11:42:34
URL: http://www.metrobloggen.se/flumcarro
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-12 @ 22:58:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback