Folkomröstning om EU fördraget

hur är det
vill vi i Sverige verkligen ingå i en stor EU stat som gör att vi inte längre får bestämma själva?

Jag vill inte vara med ... jag vill rösta om det nya fördraget...

några av de saker som tagits bort från det gamla var att EU skulle ha en egen flagga och en egen nationalsång
detta låter för mig väldigt mycket som att försöka matcha super makten USA med att göra en lika stor makt.


I europa är vi väldigt olika varandra ... länderna har olika miljö olika kultur och olika synsätt på saker och ting...
Jag är rädd för att Sverige kommer få allt mindre makt över Sverige och våra lagar måste anpassas efter italien och polens lagar....  

njae jag är mycket mycket skeptisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback