mot framtiden

nu är det sommar... och vilken sommar jo regnig sommar...  det är bra med regn bara
det inte regnar på midsommar.

I år är det jag som planerar midsommar och det ska bli roligt och fixigt
det lär ju inte bli något badväder så bada får jag vänta med till senare i sommar.

Nästa vecka kommer jag hem till Gävle igen då blir det jobba i några veckor
och en snabbvisit till Borlänge för Peace and love ... måste skriva ut ett schema

det är viktigt att ha schema  både för konserter och lite för livet också.


just nu fixar jag i stugan och tar naturbilder med min nya kamera ...  tänk om jag skulle kunna bli naturfotograf
kanske kanske inte det visar sig i framtiden

sådär ja mot framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback