Doktor Kosmos


Välkommen hit festivalsommar 2008

jodå igår var det plötsligt dags för årets första konsert.
Denna gång på Spegeln i Gävle med syntpop bandet Doktor Kosmos spela på bra nya som gamla låtar, Dan var mycket nöjd. Och jag ger konserten, trots lite dåligt ljud ibland och en stukad fot hos trummisen, 4/5 mycket bra.

Jag är inte något troget fan men de låtar jag kände var mycket bra och de nya låtarna ska jag
absolut lyssna in mig på... särskilt de låtarna om "borgarsvinen".
ser glatt fram emot peace and love så DLK och manu chao blir de stora höjdpunkterna.

Vänta! glömde förlåt The Hives är ju alltid den stora höjdpunkten på vilken festival som hellst.

dåså då är det knappt en månad kval
dags att börja ladda...... NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback