Hellströms nya skiva - guld

Åhh  jag säger då det...  Håkan hellström nya skiva överraskar verkligen fastän jag inte ens har hunnit till hälften.
Zigenarliv dreming hade det skönaste schwung, ett par öl till den låtaen och den kan lyssnas på repeat hela natten.
Sen kom Kärlek är ett brev skickat tusen gånger och med ens kändes det som om jag var på högstadie disco och det var sissta låten. Sissta tryckaren för kvällen....  vilken fealing.

Den första låten tro och tvivel var en rettså dålig start som bara kunde göra skivan bättre.

På peace and love i sommar kommer jag att bli tio år yngre, dricka folköl och stå längst fram och dansa
( skrika hoppar jag över).
Denna musik sommar kan inte bli annat än super bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback