hockey, sport eller pengar??

vad är hockey?
sport eller pengar?

ja man kan ju undra, såg gårdagens match mellan Sverige och Schweitz som i varje avblåsning stördes av reklam
matchen var iförsig en dåligt spelad match av Sverige men är det verkligen rimligt att ta små pauser i vm spelet för att
göra reklam? Reklamen förstör ju hela matchen i allafall för mig som ser den på tv, hur de som spelar matchen gillar små avbrott eller inte vet jag inte. Men en period är ju inte längre en hel period när den avbryts med jämna mellanrum.

Bort med störande reklam från sporten och slopa nyhetssändningar mitt i en lång film, varsegod att ta åt er tv 4.
Med reklam var tjugonde minut och nyheter mitt i tycker inte jag att en film kan kallas långfilm längre.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kolla in en asrolig reklamfilm på min blogg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback