jag och min hjärna

Har precis varit inne på susannes blogg, blev riktigt imponerad och inspirerad,
även om hon skrev om ja inget viktigt så var det roligt att läsa för det var bra skrivet.

Själv så kronglar jag alltid till allting som jag ska skriva, mina tankar ihuvudet förvandlas någonstans mellan hjärnn och fingrarna, så när de kommit in i datorn så är det inte riktigt samma som jag hade tänkt.

Hur kommer det sig ??? ja jag vet inte kanske är det samma fenomen som när jag igår sa till Linda att hennes
bok kunde få åka i min cykelkorg (i tron att jag hade cykeln med mig). Men på efetrmiddagen när hon frågar om jag har cykeln med mig så säger jag nej eftersom att jag just då vet att jag inte har den med mig.
jag tror att jag blir lurad av mig själv.

Slutsats - lita aldrig på vad jag säger första gången... fråga en gång till i stället
och råkar jag ljuga så är det omedvetet, för attt ljuga är det värsta jag vet.

Jag känner mig dubbel idag
har jag blivit påverkad av pedagogisk filosofi eller vad?

Och Lotta praktisk filosofi verkar riktigt intressant, go for it

i morgon ska jag:
hålla kost föreläsning på en bank
Åka till en skola och intervjua
komma ihåg att ta med mig gymgrejjer, lämna dom på friskis, höra av mig till Emma och
i slutet av dagen går till gymet och använda mina grejjor.
Det skulle inte förvåna mig om jag glömmer hälften och kommer på det på Teas fest när allting är försent


Föresten så har jag länkat till Susannes blogg och glömt bort att berätta det, hoppas att det går bra endå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback