Billig middagsmat

Läste i DagensNyheter idag (11/9) en intervju med vd:n till Max (hamburgeresturangen)
han sa till sisst att han inte oroades för lågkonjunkturen eftersom att
" jag tror inte  att man nödvändigtvis väljer bort hamburgare eftersom det är bland den billigaste
middagsmaten man kan äta" (Richard Bergfors)


Vänta lite här nu...... vad hände med all mat som man kan laga mycket billigt till hela sin familj i sitt eget kök.
Blodpudding, pasta, rotsaksgratäng, lasagne, falukorv med makaroner  ja bara några förslag som är billigare
oh nyttigare än att äta sin middag på Max.

Efter allt klagande måse jag dock medge att Max är min favvo när det gäller hamburgare (trotts att jag aldrig är där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback