mycket som händer

De senaste dagarna har jag varit lite orolig för om jag skulle kunna åka till falun på
kräftskiva och sommarens sista festival, jag hade nämligen ett jobb pass på Friskis och Svettis på söndagen.

I det här fallet är det inte friskis som är problemet utan tåg i bergslagen som behagar skicka iväg sitt
första söndagståg från falun så sent som 12,34.

Efter mycket om och men så ville Jessica ta mitt friskis pass så att jag kan åka endå.
tack tack tack  nu bär det av hem till Falun igen
De viktigaste banden att se är självklart DLK och John Lindberg trio

dessutom var jag på säsongens fösta danspass igår och det var precis lika roligt och galet som vanligt
att le sig igenom ett helt friskis jympa/danspass är bland det bästa som finns.
hejja friskis för alla glada människor

Idag börjar rektorskampen en kamp mellan de olika studentföreningarna, det är en sträcka på 3,7 km
som ska avverkas gående eller springandes och självklart ska vi hälsopedagoger vinna i år igen.

föreningens logga

det är mycket på gång nu men om några vekor hoppas jag att mycke skafalla på plats och att rutiner och vardag ska komma tillbaka. Rutiner är bättre än vad vi tror.


ojoj förlåt jag glömde det enda bandet som regerat mitt och för hoppningsvis alla andras uppväxt
jag talar om inga mindre än MORA TRÄSK

ses så carro upp till bevis... kommer vi ihåg alla texter?


Kommentarer
Postat av: Carro

Britta, du glömde det viktigaste bandet av alla: MORATRÄSK :D



Ses på fredag! Kramis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback