cd skivor

Jag har haft problem....
Jag har lagt in mina bästa skivor på datorn för att kunna ha dem på ipoden, detta har gjort att skivorna
blivit konstiga och inte kunnat spelas på min vanliga cd spelare.
Jag har varit arg, förvirrad och ledsen, har testat fram och tillbaka och kom slutligen fram till att det är dvd brännaren som förstört min bästa skivor.
Nöjd med att ha hittat felet ringde jag upp komplett där vi köpt dvd brännaren för att klaga.
Knappt han jag berätta klart vad det var för fel så hade han i andra ändan frågat om jag fortfarande hade samma adress och sagt att han skulle skicka mig en ny brännare som skulle komma nästa dag. Döm om min förvåning, jag var INTE berädd på att det skulle gå så lätt. Jag blev glad och la på luren och glömde helt bort vad min största önskan var.
Jag vill ju att mina favvorit cd skivor ska fungera, jag vill spela dom länge och högt i cd spelaren.

Jag är en av dom som fortfarande tycker att det är något alldeles extra att köpa cd skivor med fint omslag och kanske texter eller orginella bilder innuti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback