Kortvasan

Jodå visst gick det okej, tog min fram mina 3 mil på 3 timmar och 28 minuter.
Det borde vara lite fortare än för ett år sedan.
För övrigt ska alla funktionärer runt om i Mora och längs spåret ha en eloge för utmärkt organisation och service.
Under helgen hade jag också sällskap av Kristin och den trevliga hunden Trissa. 
Kristin gjorde över förväntan i kortvasan och åkte på 3 timmar och 30 minuter, hon som med värsta vinnarskallen har genomfört sin första vinter på längdskidor och sitt första skidlopp. Imponerande insats och klarade sig endast undan med ett skavsår på ena hälen. Själv har jag lite ont i knäna och inväntar träningsvärken som borde komma när som helst. 




Kommentarer
Postat av: Linnea

Knäna, vad gjorde du? Å vad kul att nån uppmärksammar motionärerna :)

Postat av: Emma

harligt jobbat tjejor!! Jarnskallen klarade det med glans sa klart!

2009-02-23 @ 07:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback