malmö, ärtor och 90-tal

I morgon ska jag åka till Malmö, så i helgen ska jag alltså bli värduppföljare på friskis & svettis Gävle.
Malmö känns väldigt långt bort, tur att jag har Lina och Marie med mig och att jag ska möta upp Babak där.

Kanske får jag se Babaks skola, Sebastien Tellier som på lördan spelar super nära hotellet vi ska bo på.
Jag ska äta super mycket god hotell frukost och bara tänka på skolan när jag åker dit och hem.

Föresten...  inte visste jag att Tellier har varit medlem i Daft punk, det var som värst... hoppas de kommer till Arvikafestivalen.

Nä nu är jag minsann hungrig, ska steka lite lax till min potatis och koka massor med ärtor smo jag ska salta.
salta ärtor är bland det godaste som finns.
När jag var liten kunde jag inte äta rosa fick utan att salta.

Pratar med John på msn om vad vi hade på oss på högstadiet, ojoj Johns fila jacka och Raffes buffalo skor.
Vem kan glömma dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback