Utmaning

Ja vem skulle utmana mig med något sånt här om inte Carro Chrona.

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

1. Jag är för förnuftig för mitt eget bästa
2. Jag får panik av för lite utrymme
3. Jag har aldrig färgat håret (tonat en gång)
4. Pussla är super kul
5. Fantiserar så mycket att jag ofta blir besviken på värkligheten
6. stavar super dåligt
7. försöker lösa alldeles för många problem

Kom ihåg det som är sant idag behöver inte vara det i morgon, inklusive dessa sanningar.

Jag utmanar:
 
www.the-gel.blogspot.com  Linnea Thegel

www.emmastasia.blogg.se  Emma Mårtensson

www.reachforthesky1.blogspot.com  Maria Thunholm

och nu blev det jobbigt så jag bryter mot den sista regeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback