2009

jag är sååå nöjd med min nyårskväll.....
ofta brukar förväntningar, fylla, kyla och annat förstöra lite grann men inte i år.

Vi var hemma hos Sofie som inte hade kunnat lyckas bättre med allt pynt, det blev massor med mat, lite spel
och vi var sådär lagom många. Till tolvslaget gick vi ner mot torget skålade och önskade gott nytt år.
Med täckbyxor på och en lagom liten berusning gjorde jag så som man många gånger sagt att man borde göra.
Jag gick hem.

Förfest och middag var så lyckat så jag beslutade att sluta på topp, tog de krafter jag hade kvar och
knallade hemåt uppför berget. På vägen smällde de sista fyrverkerierna och jag var glad.
Fick även prata med och gratulera min två favoriter John och Ida som idag fyller 26 och 24 år.
Grattis en gång till 
och hej svejs, ha det bästa året hittills alla där ute. För det ska jag ha....  inget kan stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback