grammis galan och årets låt.

så igår var det Grammisgalan.
Alla var värdiga vinnare... utom de som vann för årets låt.
Jag tror att anedningen till att EMD vann var att de har en stor publik bestående av
yngre tjejer...  vad tror du?
Är jag fördomsfull? Kanske var det så att kleerups lyssnare inte röstar i lika stor omfattning...
han var inte ens bland dom tre bästa.

Ja EMD hade i allafall vett att tacka de som gjort låten. Vilka tycker jag igentligen var de som skulle
ha tagit emot priset.

Annars var Salem Al Fakir bäst på galan... ja han var bara prisutdelare men vad gör det han var med i allafall.
Nästa år skulle han minsann ta hem priset för årets album, det ser jag fram emot.
Näst bäst var nomineringen av Sabaton, Falun största hårdrocksband.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tyckte du nomineringen av Sabaton var bra för att du också är från Falun eller för att det är ett bra band?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback