rasa i vikt av ett enda piller

  • uppnår betydande viktminskning bara med hjälp av ett piller

  • Det krävs ingen motion eller diet

  • Kliniska studier utförda i Norge hösten 2008

  • Deltagarna i studien uppnådde betydande viktminskning

  • Nushape ger en fysiologisk viktminskning som ökar dina chanser till en bestående viktminskning

  • Nushape är ett helt naturligt kosttillskott
Detta nya bantningspiller kunde jag klicka mig fram till och få gratis prov av, på facebook.
Att man skulle få betydande viktminskning av ett enda piller och varken behöva motionera eller äta mindre betyder att allting inte är riktigt som det ska. Vad innehåller egentligen detta??  knark? Nä just det det var ju ett helt naturligt kosttillskott. Ja vad nu det betyder, mycket av det som är naturligt är faktiskt farligt tillexempel finns det många giftiga växter och grodor...  vilka är helt naturliga.

Detta piller ska tydligen vara hälsosamt, att fortsätta äta dålig mat och endå gå ner i vikt låter i mina öron som allt annat än hälsosamt.

Det finns fortfarande inga genvägar till hälsa, rör på dig ät näringsriktig mat och umgås med dom du tycker om.
Hälsan är både fysisk, psykisk och social. Att förlora vikt så snabbt som möjligt är inte hälsosamt. 

Skrämmande är också att världen styrs av pengar, så också facebook som troligtvis tjänar mycket pengar på att göra reklam för bantningspiller mm. De som förlorar både hälsa och pengar är dem som går på denna reklam.
 

Kommentarer
Postat av: Anni

Vilket dravel, tror de att man är så lättlurad? tänker jag och sen inser jag att det nog faktiskt finns de som är så lättlurade. Vad sägs om motion och varierad kost istället för bantningspiller?! De enda bantningspiller som funkar är KNARK och hur hälsosamt känns det på sikt? =S

Postat av: Linnea

Kanske ska prova, haha :P

2009-03-21 @ 15:33:43
URL: http://www.the-gel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback