Åh så trevligt...

Åh så trevligt.....

... Naturskyddsföreningen har i dagens DN synat de svenska representanterna i EUs miljö engagemang, det kan löna sig att läsa artikeln och gå å personrösta i EU valet.

... På fredag ska jag på cykeltur  med natur kursen, tänk när man var liten då cyklade man runt, runt å runt bara sådär
måste uppta gamla vanor.

... I morgon ska jag och Dan titta på ett radhus, trotts att jag inte tror att vi har någon schans att få köpa det så är det alltid trevligt att titta å drömma.

... å kanske blir det en tur till Billudden i helgen, jag slår ihop händerna som en pensionär och säger åh så trevligt och fint det är där

Kommentarer
Postat av: ida

åh ska ni titta på ett radhus?? åh vad trevligt, devill ja också göra...men vi har inte råd, försöker hitta något att hyra istället.

hoppas de är något ni vill ha och sedan får också;)



saknar dej min tös..



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback