Beklagan

Att beklaga sig kan både vara bra och dåligt, bra om det räcker med en liten stunds beklagan för att sedan få upp humöret och se positivt igen, dåligt om man fassnar i en klagcirkel och inte kan sluta klaga.
Många hamnar i klag cirkeln kanske för att de inte klagar fullt ut alltså så att tanken aldrig töms helt utan det sipprar hela tiden ut lite klag.

Därför tänkte jag nu för att få en positiv och trevlig helg i Malmö klaga av mig allt vad jag kan.
Varsågod och börja NU
Min förkylning som började för snart 4 veckor sedan och som gick över i hosta för att i 2-3 veckor ligga på gränsen till bihåleinflamation vilket gett mig ont i huvudet har nu gått över i nysningar och täppt näsa samt tungt huvud.
Så jag frågar mig NÄR SKALL DENNA FÖRKYLNING GÅ ÖVER???

Detta har gjort att jag inte kan börja träna och att jag inte kan plugga så mycket som jag skulle vilja. Jag känner mig även taskig mot Dan som på natten måste lyssna till snörvel och host.
Inte heller har jag någon riktig matlust, jag får till lunch tvinga i mig fisk eller varmamackor.

Och utöver allt detta så har SJ krånglat med våra tåg till malmö, sofies tåg till sthlm visade sig vara inställt så hon skulle få nya biljetter hemskickade vilka inte har kommit än, vi åker i morgon bitti så antagligen måste jag snart ringa SJ och sitta i telefonkö.

Okej nu är jag nog klar, känns det bättre? Ja kanske lite.
Nu ska jag ta å äta lunch och idag blir det god lunch, lunch som ska ge mig krafter att gå ner till stan och inhandla färdkost till den 6-7 timmar långa tågresan.

Snart kommer jag Malmö!!  super nice super helg
jag är så taggad som det går att vara just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback